Goed nieuws! Vanaf 1 januari 2024 start ook Ymere met homii. Wij zijn erg blij met onze nieuwe klant Ymere. Vanaf 1 januari 2024 zullen een aantal complexen van Ymere live gaan op homii's energiemonitor (management tool) en bewoners app.
De medewerkers van Ymere's servicekosten afdeling krijgen hierdoor eindelijk het overzicht van de kostenontwikkelingen bij blokverwarming complexen gedurende het jaar. Tegelijkertijd kunnen bewoners het eigen verbruik en de kosten in de gaten houden. Hierdoor hebben alle betrokkenen - Ymere en de huurders - eindelijk grip op de stookkosten. De kostenontwikkelingen gedurende het jaar zijn geen 'black box' meer.
“Wij kijken uit naar de samenwerking met homii zodat onze bewoners eindelijk grip kunnen krijgen op de stookkosten bij blokverwarming. Ons doel is om deze bewoners gedurende het jaar van dezelfde informatie te voorzien als mensen met een eigen energie aansluiting.
We starten met deze complexen en bij een succes gaan we verder kijken hoe we dit voor alle bewoners met een blokverwarming aansluiting mogelijk kunnen maken."
"Wij zijn zeer verheugd en trots om Ymere te verwelkomen als nieuwe klant van homii. Ymere onderschrijft hiermee dat het gebrek aan inzicht voor bewoners bij blokverwarming complexen niet meer van deze tijd is.
Voor de huurders van Ymere betekent dit dat zij gedurende het jaar de volgende informatie ontvangen via homii's bewoners app:
De medewerkers van Ymere zullen daarnaast toegang krijgen tot homii's energiemonitor. Dit biedt de servicekosten afdeling de volgende voordelen en mogelijkheden:
Het resultaat? Geen vervelende verrassingen meer omdat de energielasten eindelijk voorspelbaar worden. Betaalbaarheid begint immers bij voorspelbaarheid.
Is homii misschien ook interessant voor jouw woningcorporatie en wil jij meer informatie? Neem gerust contact met ons op.